Toimitusehdot

Verkkokaupan toimitusehdot

Yleistä

Kiertoleka Oy (y-tunnus: 3182720-3) eli kiertoleka.fi myy tuotteita yrityksille ja täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomen-alueelle. Nämä toimitusehdot soveltuvat tuotteiden tilaamiseen verkkokaupassamme sekä vastaaviin toimituksiin.

Nämä toimitusehtomme ovat voimassa 01.01.2021 alkaen. Voimme muuttaa toimitusehtoja yksipuolisesti aika ajoin, joten tutustuthan toimitusehtoihimme joka kerta etukäteen kun tilaat tuotteita verkkokaupastamme.

Tuotteet ja tuotehinnat

Verkkokaupan tuotteiden ominaisuudet ja hinnat on esitetty kunkin tuotteen tuote-esittelyn yhteydessä. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin, joten tarkastathan ko. hinnat ostoskorista ennen kuin hyväksyt tilauksen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvolisäveron, joka ilmenee ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa.

Toimituskulut

Tilauksesta mahdollisesti veloitettavat toimituskulut riippuvat itse tuotteesta (esim. paino, pakkaus) ja valitusta toimitustavasta ja ne lisätään automaattisesti tilauksen loppusummaan. Näet tilauksestasi veloitettavat toimituskulut (jos toimituskuluja veloitetaan) ostoskoristasi ennen kuin hyväksyt tilauksen. Erikoistilaus tuotteissa olemme yhteydessä asiakkaaseen mahdollisten lisä kuljetuskustannusten vuoksi.

Tilaaminen ja sopimus

Voit tilata tuotteita verkkokauppamme kotisivuilla siirtämällä niitä ostoskoriin ja vahvistamalla tilauksen ja maksamalla ostoskorin sisällön maksupalvelussa. Tilatessasi verkkokaupastamme sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihimme. Ymmärrät, että hyväksymäsi ja vahvistamamme tilauksesi on, paitsi siltä osin mitä myöhemmin mainitaan peruttamisoikeudesta, sitova ja synnyttää näiden toimitusehtojen kanssa sopimuksen välillemme.

Maksaminen ja maksutavat

Voit maksaa tilauksesi verkkokaupassa kuvatuilla ja ostoskorissa valittavissa olevilla maksutavoilla.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus, joten annathan sähköpostiosoitteesi kun teet tilauksen. Tilausvahvistuksessa vahvistetaan myös käytetty maksutapa.

Jos emme jostain odottamattomasta syystä voi vahvistaa tilaustasi ilmoitamme siitä sähköpostiisi mahdollisimman pian.

Toimitustapa

Toimitamme tilauksesi jollakin käytössä olevalla kotisivuillamme mainitulla toimitustavalla, jonka valitset tilauksesi yhteydessä. Voit noutaa tilauksen kätevästi ja kuluttomasti noutopisteestä.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomessa ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 1-7 arkipäivää. Tarkemmat ajat ilmoitetaan tuotevaihtoehtojen yhteydessä.

Toimitusaika on aina arviollinen ja lopullinen toimitusaika määräytyy varastotilanteen, toimittajien toimitusrytmin ja kuljetusliikkeiden mukaan.

Mikäli toimitusaika on pidempi varasto virheen tai vastaavan virheen vuoksi ilmoitamme siitä teille ja toimitamme tuotteet mahdollisimman pian. Emme vastaa toimituksen viivästymisen aiheuttamista kustannuksista.

Peruutusoikeus ja palautusehdot

Peruuttamis- ja palautustilanteessa tulee aina olla yhteydessä asiakaspalveluun, selvittääkseen onko tuotteella palautus- tai peruutusoikeutta.

Peruuttamisilmoitus tulee tehdä selkeästi sähköpostilla 24 tunnin sisällä tilauksesta.

Jos tuotetta ei ole vielä ehditty lähettää, tilaus voi olla mahdollista peruuttaa. Tämän selvittämiseksi asiakkaan tulee ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme välittömästi. Jos tuote on kuitenkin ehtinyt lähteä varastolta, ei peruuttaminen ole mahdollista.

Ole aina yhteydessä palautuksista asiakaspalveluun, jotta pystymme varmistamaan palautusoikeuden. Palautukset tulee tehdä kirjallisesti sähköpostitse asiakaspalveluun. Asiakaspalvelusta saat ohjeet oikeutettuun palautukseen.

Palauttajan on maksettava palauttamisesta aiheutuvat kustannukset. Näitä kustannuksia ei makseta takaisin palauttajalle.

Asiakas on aina vastuussa tuoteeen sopivuudesta, joten varmistathan tuotteen sopivuuden aina ennen tilausta.

Kun palautus on saapunut meille ja hyväksytty sekä vähennetty mahdolliset kulut, palautamme rahat 14 päivän kuluessa.

Palautusosoitteemme: reklamaatiot@kiertoleka.fi

 

Lähetyksen tarkistus, virhe ja ongelmatilanteet

Tarkistathan toimituksen heti sen saatuasi. Jos tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi tai on virheellinen, ilmoitathan siitä mahdollisimman pian ja viimeistään14 päivän kuluessa asiakaspalveluumme, niin sovimme miten saamme virheen korjattua.

Vastaanottaessa tuotetta ilmoita mahdollisista kuljetusvahingosta välittömästi kuskille ja asiakaspalveluumme. Tämä on tärkeää hoitaa kuljettajan paikalla ollessa sekä ottaa kuvat vauriosta, jotta voimme korvata tuotteen.

Mikäli kuljetusvahinkoa ei reklamoida samantien vastaan ottaessa/noudettaessa pidättäydymme korvaamasta tuotetta.

Ongelmatilanteissa tulee ottaa yhteyttä asiakaspalveluun 14 päivän sisällä tilauksesta muuten pidättäydymme korvaamasta tuotetta.

Takuu

Kaikilla tuotteilla on valmistajan tai maahantuojan normaali takuu. Tuotteen ongelmista aina tulee olla yhteydessä asiakaspalveluumme.

Jos havaitset ongelmia tuotteessa, autamme saamaan yhteyden tuotteen valmistajaan tai maahantuojaan ja varmistamme omalta osaltamme asian moitteettoman hoidon.

Vastaamme tuotteen laadusta. Virheellinen tuote korjataan tai korvataan uudella tuotteella. Emme vastaa mahdollisen laatuvirheen aiheuttamista välillisistä kustannuksista.

Asiakaspalvelu

Henkilökuntamme auttaa sinua tilaukseesi liittyvissä kysymyksissä. Otathan yhteyttä, joko sähköpostitse tai puhelimitse:

Asiakaspalvelun sähköpostiosoite: asiakaspalvelu@kiertoleka.fi

Asiakaspalvelun puhelinnumero arkisin: +358 44 241 3943

Asiakaspalvelun aukioloajat arkisin: 9-19

 

Vastuunrajoitus

Kiertoleka Oy ei vastaa mistään tilaukseen, toimitukseen tai tuotteeseen liittyvästä tai mistään edellä mainitusta aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta paitsi siihen asti kuin pakottava määräys kuluttajanasuojalaissa tai muussa pakottavassa laissa on kyseisen vahingon osalta toisin määrännyt.

Erimielisyydet

Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan ensisijassa yhteyttä Asiakaspalveluumme sopiaksemme asian.

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

Shopping Cart
Vieritä ylös